Cosmosmom prensannesiii14 bronşiloit olduğunda kullanmıştık 5.5 aylıktı damar yolundan vereceklerdi veremeyince iğnesini olmuştu.
Cosmosmom prensannesiii14 hayır hiçbir yan etkisi olmadı aksine çok hızlı bir iyileşme sağladı kortizonun etkisi öyledir zaten