tubayday hiçte haksızlık değil. Hayatın akışı bu, çocuk bize bir emanettir. Büyüyecek ve kendi hayatını kuracak. 20 sen sonra keşke o zaman çalışsaymışım demeyeceksiniz işte. Çalışan anneyim. İlkinde 5 aylıkken işe döndüm, ikinci çocuğum oldu, 1 yaşını doldurduktan sonra işe döneceğim.