Merhaba 🌸
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin Lokomotif Çocuk Köyü’ne çocuğunu götüren var mı?
Genel olarak deneyimlerinizi merak ediyorum.
Çocuklar için faydalı oldu mu, içerik nasıl, öğretmenler ve ortam hakkında memnun kaldınız mı?
Özellikle düzeni, ilgiyi ve çocukların keyif alma durumunu öğrenmek istiyorum. 😊