Hunilianne Mamadusbaby kangurum varz yenidoğan aparatını ne zaman çıkarmalıyım acaba ? Bebeğim düzeltilmiş 3 aylık.
Hunilianne Ikrazumra19 Defnemm22 hanimlar benim kızımın kalça çıkığı var bu uuDen bacakları ayrı dursun diye cihaz takıldı. Yanı zaten bacakları ayrı duruyor su an yine de Yenidoğan aparatına gerek var mi? O hengamede doktora soramadım ya🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Defnemm22 Hunilianne valla canım bilemiyorumki ama o aparat bebek aşağı çökmesin diye yastığın üzerinde oturuyor gibi oluyo onu koymazsan aşağı çökebilir yani o aparat bacakları açık dursun diye değil oyüzden bence kullan