prensannesiii14 Kızlar komşuma doktor 5 aylık oğluna öksürükten dolayı Boğazı tahriş olmuş diye Prednol-L 20 mg iğneyi vermiş yan etkiler çok dedi kullanan varsa bilgi verir mi ?
Burcu35 prensannesiii14 Sadece öksürükten dolayı mı? 14 aylık oğlum grip oldu öksürük hapşuruk balgam burun akıntısı doktorumuzu aradım hiç birşey veremem bol bol emzir sıvı ver dedi 🤷🏻♀️
Eylulozlem1 prensannesiii14 ben kullandım cnm kızıma cam kapsul dedıgınız degıl mı 4 tane falan veryr zaten 2 mg lik 1 gram sabah 1 gram aksam benim kızım da ıkı sefer kullandım ayrı ayrı o ıyılestrdı
Meva_04 Benim bildiğim ya birdi yada üç yaşına kadar aşıdan başka hiç bir iğne vuramazlar çocuğa bence başka doktora gotursun