Merhaba 6aylık kızım var kilo alımı yavaş oldugu içinn dr 4ayının sonunda mama tavsiye etti. Aldık iyi hoş ama biberon tutmayı unutmuş bebeğim. Emmiyo. Ben ağzına sıkıyorum ya da kaşıkla veriyorum. Ama sıvı olsugu için mi nedir tutuyo ağzında yutmuyo. Doktor 90 ml mama dedi 30ml anca içirebiliyorum sıkılıyo ağlıyo istemiyo. Zaten 30ml yarısını dışarı çıkarıyo ağzında biriktirdiği için. Bu mama başka türlü nasıl hazırlanır. Azıcık koyu kıvamlı olsa daha güzel yicek çünkü ek gıdada blenderdan çektiklerimi çok iyi yiyo maşallah. Nasıl koyu kıvamlı yaparım bu mamayı