gokturk_mom 3 gün den nolcak biraz huzursuzluk olabilir sadece benim oğlum 70 günlük oldu bu gün, hala 3-4 günde bir yapıyor kakasını bir problem yok yani yapmayabilir 5 günü geçerse doktora götürür sorarsınız zaten gaz masajı var İ love You masajı diye geçiyor internetten bakın çok işe yarıyor eğer doktorunuz izin verirse gaz damlasına başlayabilirsiniz önerim sab simplex diğerleri pek ile yaramıyor bence ve bazı bebekler aç olduğu için de ıkınır tarzda ağlar benim oğlum da öyleydi çok fazla sütüm vardı ama tazikli geldiği için ememiyormuş mesela sarılık oldu bu yüzden gaz değil de açlık olabilir böyle durumlarda gazını çıkarmaya çalışın ilk baktınız çıkmıyor gazdan kaynaklı değil emzirin