SooMin ÇOK GEÇMİŞ olsun. Gerçekten de insanın yaşamayınca anlayamıyor ne kadar bilinmesi gereken bir manevra olduğunu. Benim kardeşim de 17 yaşında epilepsi hastası, benim evimde kalıyordu babam onu almaya gelecekti ve sadece yarım saat öncesinde yemek yemiştik kardeşim en son marul alıp oturma odasına geçti, 5dk sonra falan bize birleyen söylemeden banyoya geçti sesi çıkmayınca hemen gittim ardından 30 saniye falan olmuştur. Marul bütünü ile boğazında kalmış yüzü patlıcan gibi olmuştu gözleri kocaman açılıp kıpkırmızı ben bir yandan gitti diye bağırıp çağırıyorum ç, bir yandan babam birazdan gelecek ne olacak bu çocuk korkusu derken eşim soğukkanlılık ile yaptı hemen manevrayı olduğu gibi attı dışarıya marulu. Ömrümden ömür gitti, eşim de sadece yarım saat önce eve gelmişti. Eşim o manevrayı öğrenmeyip o anda evde olmasaydı babam kardeşimi canlı çıkaramayacakmışım o evden