gullacc sebur uykusunun arasında kıvranıp kulak çekiyor muydu ? Gözleri kapalı açmıyor da ama kıvranıyor gece 3te başlayıp 7 ye kadar beni uğraştırıyor ne yapacağımı şaşırdım
sebur gullacc evet kulak çekme vardı ama öyle saatlerce uyumamazlık yapmıyordu. Her çocuk farklı tabı ben jel sürünce hemen rahatlıyordu
mavi_123 patimum benim kızımda 4 aylık bugün gün boyu 1 saat bile uyumadı 5 dk uyuyor sonra ağlayarak uyanıyor kucağımda gezdirmek bile sakinleştirmiyor ben gazdan şüpheleniyorum ama 2 hafta önce yine böyle olmuştu atakmı gazmı bilemedim. Tetagil nedir?
patimum mavi_123 dertlerini bi anlayabilsek :(( tetagil diş ve damaklarını rahatlatıcı bir ürün. Doktorumuz önermişti biz faydasını gördük
sevgide patimum ayyy böyle bir şey var mı gerçekten , benimki de 3 bucuk aylık ve sanki arttı , dün gece en son baya kaka ve gaz yaptı 3 saat sonra yine gaz sancısıyla uyandı , inşallah biziki de biter
patimum sevgide kime desem şaşırıyor ama cidden bunu yaşadım sizde de olmuş umarım gaz sorunu tamamen biter haber edin banada 🙏