Arkadaşlar bebeğim bir yaşında. Ve gerçekten mental olarak bu yemek işinden acayip yoruldum. Sabrım sonlarda. Yememek bir yana ağlıyor çocuk yırtıyor kendini. Kendi meyve vs yer eline alır. Ama çorba sıvı bi şey falan kaşık gördüğü gibi ağlıyoruz. Bir süre oyuncak sonra da kitap falan baka baka anlamadan yedirdik. Şimdi kitap falan da kar etmiyor. Ne olacak böyle? Çözümü var mı bunun? Kendi yesin diye de çok defa bıraktım verdim denedim ama olmadı