mommyars Bugunden beri karnımda keskin bir ağrı vardi regl ağrısı gibi şimdi 3 saattir de belimde çok şiddetli ağrı var sol tarafında tamamen ayakta duramıyorum otururken bile çok ağrıyor sıcak su tulumu koydum şimdi 13 aylık bebeğim var eşimle de birliktelik yaşamıştım ama daha 3 gün önce aklıma bu geliyor çünkü böyle bir ağrı normalde hiç yaşamam 3 günde de böyle bisey belirti verir mi ilk bebeğimde yaşamadım böyle bi şey yada başka neyden olabilir üşütmüş olabilirmiym
nisanmom mommyars Döllenme ve rahme yerleşme süreci genellikle 6 ile 12 gün arasında sürer.gebelik belirtisi değildir. Böbrek,idrar yolu sorunu , yumurtalık kisti ya da bebeği sürekli taşıyorsanız yanlış bir hareketinizden kaynaklı fıtık başlangıcı olabilir