sevalbz gunesinannesiiii karnına masaj yapın her emzirme sonrası kucağa alıp üst gazını mutlaka çıkarın belki kullanmazsınız
eymenku gunesinannesiiii gaz zaten küçükken oluyor bebek büyüdükçe gaz şikayeti azalarak bitiyor 😀 metsil için küçük değil hatta gazlı bir bebeğiniz olursa bir kaç damla bile kullanmak zorunda kalıyorsunuz maalesef
kirmizibalik_ gunesinannesiiii ben sab simplex kullanmıştım, hiç bir gaz damlası tam olarak işe yaramıyor maalesef.. sadece hafifletiyor.. her emzirmeden sonra mutlaka üst gazını çıkarın ve en işe yarayanı biz de ILU masajı olmuştu.. her altını açtığımda yaptım