ademe biz 2 yaş kontrolüne gittiğimizde doktor hemen başlamayın demişti. Gün içinde 1 2 kere lazimliga oturtup alıştırın, kendini hazır hiisedince tamamen bırakın. Bu süreçte kaçırma olabilir sakın kızmayın demişti. Şimdi yazı bekliyorum. Kakasını söylüyor ama ciş yok