Karanirem deniz_s ben kullandım 1 ayda 8 kilo verdim bıraktım kilo aldım tekrar başlıcam bu ara bu defa 2-3 ay kullanıcam 😩
Karanirem deniz_s hayır dikkat etmedim çünkü hep toktum günde bi öğün yiyordum normalde tatlı krizi geciriyorum asla çikolata bile yemedim canım hiç istemedi
deniz_s Karanirem ben de baslicam da merak etmistim ise yarar mi diye bu ara da o kdar istahim acik ki yeme krizindeyim iyice kilo aldim.. bunu durdurmam gerek insallah ise yarar🙁
irem3443 Kızlar dün 12.30 da mounjaro 2.5 mg yaptık eşimle kendimize Öldüm öldüm dirildim gece kusmam oldu ishal başladı geceden beri bulantım var bebeğime ablam baktı bugün yemek kokusu bile duymak istemiyorum hala su bile içemedim umarım bu gece geçer 😖
deniz_s irem3443 yaa benim de midem hassas kesin olur bende de ya.. istah boyle kesiliyoe heralde anlamadim ki siz devam edecek misiniz
irem3443 deniz_s ertesi günden itibaren hafifledi hatta bugün ilk defa acıktım ama çok az yediğimde doyuyorum Hep bugünkü gibi hissetsem kesin yaparım Ama ilk günkü bulantı çok kötüydü hasta gibi hissettim tekrar öyle hissetmekten çok korkuyorum
alpaslanmom_ deniz_s bu iğneler organ yetmezliğine neden oluyor hemde bir kutusu 20 küsür bin ben sizin yerinizde olsam sağlığımla oynamam zaten iğneyi bırakınca geri alıyorsun bu kiloyu iştahınızı kesemiyorsanız akupunktur araştırabilirsiniz bu yöntemle 2 ayda 12 küsür kilo vermiştim
deniz_s irem3443 ben de aldim yaptim bugun 11.30’da sabah son 3 saattir bulantim var bakalim insallah ne kdr olur ne olur gorcez artik
irem3443 deniz_s 75.9 ile başladım şuan 73.5 dün ve bugün karnım acıkıyor artık yarın enjeksiyon günü 😅😅 bulantım geçti ama benim ishalim hiç geçmedi
bbosphorussss deniz_s ne sorduğunuza bakmadım ama başlığı görür görmez aklıma şu geldi 5 6 ay önce bir arkadaşımız bu iğnelerden oldu ve feci halde kilo verdi yaklaşık 2 aydır görüşmüyorduk dün karşılaştım ve inanılmaz bir şekilde kilo almış. Bence bu iğnelere hiç güvenmeyin eskisinden daha kiloluydu.
irem3443 deniz_s 2 gün bulantıdan çok az beslendim açıkçası ama benim çok yoğun bulantıydı Sonra sonra her öğünde az yedim zaten az bile yesem karnım taş gibi oluyor