nazlimom_ Microblading çok önceden yaptırmıştım kaşlarım seyrek degil sadece kavis kısmında boşluk var bide kaşlarımın başlangıç yeri dolucak , pudralama mı yaptırsam bu sefer sizce hangisi olur
sraaaknc nazlimom_ microblading doğal duruyor bence microblading yaptırmalısın bölge şeklinde ve seyrek değil diyorsun pudralama yağlı ciltlere öneriyorlar diye biliyorum ve doğal durmuyor bence
3boysmom nazlimom_ ben micro yaptırdım 3 yıl geçti allahtan renginde kötüleşmedi olmadı şimdi tekrar micro yaptırdım aynı yerde. bana pudralama cok yapay geliyor ya :(
maybeybi nazlimom_ ben kıl tekniği yaptırıyorum pudralama çok yapay geliyor çok belli oluyor ama kıl tekniği neredeyse kimse anlamıyor.
asilmzgn nazlimom_ 2 gün önce microblading yaptım bende her iki yılda bir yapıyorum ama bu sefer çok koyu geldi gözüme korkuttu beni yıkadım bugün inşallah açılır yoksa böyle kalırsa rezillik