masalnes bende yakın zamanda aynı o sekılde oldum adetım de bıttı oncesınde test de yaptım bıraz gecıkme olmuştu dıye ama çok şükür negatif çıkmıştı. Mıdemızı falan üşüttük sanırım ondan da olabılır ama Yınede test yapın derım ona göre ılac kullanırsınz bulantı onleyıcı vs