mehmel54 sizinle aynı durumu yaşadım.. bizim doktorumuz 1 ayda 400 gr aldığında çok az olduğunu söylemişti.. tam da o arada meme reddi yaşıyormuşuz.. çok ağlıyordu, meme emmek istiyordu ama 2 dk sonra ağlayarak bırakıyordu, öyle yaparak benim sütüm de azalmış, sağdığımda çok az çıkıyordu.. 3. Aydan sonra mamaya başladık, şuan sütüm de gitti mamayla ilerliyoruz.. çok zorlayıcı bi süreç, o günler kendimi sürekli suçlayıp çok ağlamıştım