3 ve 4.ayından beri cebelleşiyot yok yani kızlar ben artık dayanamıyorum ek gıda veriyorum ama gece uyanıyor açlıktan ek gıdada yeteri kadar almadığı için kilo alımı çok düşük ve her beslenme 2 saat sürüyor abartsıız denemediğim yol kalmadı ben galiba artık mama vermicem daha doğrusu veremiyorum içmiyor ağlaya zırlaya günde 1 defa zar zor kabul ediyordu artık onuda almıyor bardakla verince de tadı geldiği için içmiyor biberon değiştirdim mama değiştirdim yok yok yani günde 10 defa yapıp dökmeden yoruldum hep çöp oluyor