Ben arkadaş ortamımdan uzak bir semte taşındım. Buraya ya tramvayla ya da iki otobüs değiştirelerek gelinir. Bazı arkadaşlarim onları evlerinden almamı ve tekrar bırakmamı ima ediyorlar. Böyle bir şey yapmayı düşünmüyorum. Çocuklarla nasıl geliyim dedi mesela arkadaşım. Daha önce de kızına ses attırıp gel bizi al gibisine konuşturdu. Benim yengemde burda oturuyor arkadaşı hamile ve çocuklu, iki otobüs değiştirerek geldi mesela. İsteyen her şekilde gelir ki evim yakınkende ben gidip almışlığım var arabayla. Bu bana eziyet olmazmı