aslannev Merhaba arkadaşlar Oğlum 2,380 ge doğdu ve hastaneden çıkarken 2120 gr düştü Dün 4. Ay kontrolüne gittik her ay 1 kg alan bebeğim bu ay sadece 350 gr almışşş :( Boyu 61 cm kafa çevresi 41,5 Çok üzülüyorum Sizde nasıldı durumlar
patimum aslannev her ay 1 kg da fazla ki şu an zaten yavaşlar kilo alımı doktor bir şey demediyse sorun yok
Meret aslannev aynı durumdayız . doğum kilosu 3300 şuan tam 4 buçuk aylık ve 6 kilo.35 günlükkek rsv en yakalandı ve kilo alımı durdu meme reddi hala bitmedi .anne sütü alıyor.bu hastlalik dineminde bide süt alerjisindenn şüphelendi ve diyet yaptim alerji mamasi içti onlarda kilo aldırmıyor zaten şuan anne sütü alıyor ama hasta olmamasına şükür ediyorum bı yandan. Da neden kilo alamıyor diye üzülüyorum.yarin doktora muayenesi var bakalım ne dicek
sevgide aslannev benim bebeğim her ay en alt sınırda kilo alıyor, en son 15 gun önce 3 aylıkken gittik , 4. Ayda sınırın altına duserse mama destegi baslatırız dedi
mehtap7506 Ayda az almaya başlıyorlar. 500 olmasi bekleniyo diye hatırlıyorum ama yine bence az değil Dr. Ne dedi
aslannev mehtap7506 doktor 1 hafta sonra çağırıd ve tekrar kontrol edicek ya kaşık maması yada ek gıda
erkekannes 4.ay kontrolünde 65 cm boy 41,7 baş çevresi 6540 kiloydu benim bebeğimde de meme reddi var az emiyor kilosu geride kalmıştı hem meme reddi yaşadık hem rsv orda bi kilo kaybı oldu yani almadı aslında iştahı yoktu o dönem şuan 4.5 aylık geçen markette kilosuna baktık 6900 çıkmıştı
Meret Aile hekiminde ebe mama ver artirr dedi ama eve gelince mama verince meme emmek istemedi zaten zar zor meme alması icin uğraşıyordum bugün hepten düzenimiz bozuldu