sumeyrakilic Bebeğim 5 buçuk aylık oldu ama alındaki tüyler tam olarak geçmedi. Evet doğduğu andan bu yana baya azaldı ama hâlâ göze batıyor aynı sorunu yaşayan var mı
anonimomss sumeyrakilic 4 aylık + bi de bıyık var çok çok belirgin bi şekilde 😃 kaşları da şimdiden benim kaşım kadar
gzd_nhr sumeyrakilic 2.5 aylık olduk kulak kepçesinde tüyler var uzun uzun. çok komik duruyor dökülmedi gitti:(
patimum sumeyrakilic alnında da var kollarında da kulak üstlerinde de bıyıkları da var 🤣zaten aşırı saçlı bir bebek saçları şu an enseyi kapattı 4 aylık
gamzeahmeta sumeyrakilic benim bebeğim erkek alın kulaklar artı bıyık kötü durmuyor aşırı değil ama dikkatli bakınca belli ve ben kimseye düşürmüyorum kendim dalga geçiyorum kurt adam diye