kardiyoloji doktoru bugün sorduğumuz da önermedi kendi çocuklarına da yaptırmamış çocuk doktoruna da eşim gitmedi gerek yok kardiyoloji doktoru baktı her şeyine oda kilo boy takibi yapıyor zaten dedi orda beni sinir etti zaten 3,5 aylık kan tahlili yapacaktı normalde oka göre demire başlarız demişti eşime göre gereksiz tahlil istiyormuş aşı da yaptırmaya gerek yok bence boşuna aşı yüklüyorlar çocuğa falan diyor ben araştırdığım da çoğu kişi öneriyor ve kesin yapılması gerektiğini söylüyor çocuk doktoruna da gitmediğimiz için ona da soramadım ama sağlık ocağındakiler bile doktorunuz uygun görürse eğer mutlaka yaptır bir de erken doğmuş demişti ne yapacağım bilmiyorum