sevdapk oyuncaklarını sepetten yere atıyor çekmecedekileri aynı şekilde. Eline ne geçse yere atıyor fırlatıyor. Bu aylarda aynı şeyi yaşayan var mı?
MiracAlpinveUmutunAnnesi sevdapk 15 aylık oldu hala aynı 😊 Üzerine önüne gelene vuruyo istemediği birsey olursa yada elinden birseyi alırsak canı yanmışcasına bağırıyo kafasını yere vuruyo
myavokado sevdapk normal bende geçtim o yoldan bitti artık atmıyor 😂 büyüdüğünü görmek güzel de küçüklüğünü de özlüyorum 🥹