patimum elasevda kullanmıyorum ama dizimde ödem ve sıvı birikmesi olduğu için doktorum dizden kolejen iğnesi yaptı
BordoHuniliAnne elasevda kullanılmıyor diye biliyorum. Ben daha önce kiperin markası için araştırmıştım, kullanılmıyordu.
patimum elasevda emzirirken kullanabiliyoruz dimi iğnesi yapıldıysa bence tozuda içilir yaa doktor kontrolümde sorucam ben çünkü mahvoldum Kolejen eksikliğinden
BordoHuniliAnne elasevda sevindim kuzum, bende şuan kullanıyorum, gerçekten verdiği enerji çok güzel yoksa 2 çocuğun arkasında koşacak enerjim olmuyor.