Benvekizim anonimli bende oyle dusundum.aslinda goruntu olarak ne degisecekki sadece kalicilik on planda olur digerinde sadece
bussbety Benvekizim kendinize ait kaliteli malzemeler varsa onu kullandırabilirsiniz porselen makyaj da daha pahalı marka kullanmaları başka artısı yok. Benim kuzenim zaten kullanacağım diyip en iyi ürünleri aldırıp makyajını öyle yaptırdı .
Tambirmom Benvekizim normal makyaj yeterli olur sizin evde yaptığınız günlük makyaj gibi olmaz daha iyi ve güzel durur normal dedi diye basit bir sey düşünmeyin
Benvekizim Tambirmom normal denilince aklima direkt o geliyor ama evet dediginiz gibiymis sadece malzeme farkiymis
Tatlican Benvekizim Bence çok fazla sonuçta gelin değilsin. Yani ben vermem. Ben öyle birşey olunca normal yaptırıyordum. Güzel yapıyorlardı.
ezgicoskun Benvekizim hayır emin ol en Uygun fiyatli ürünler ile bile çok güzel profesyonel makyaj yapabilirsin tek sır iyi bir nemlendirici ve çok iyi nemlendirmek yüzünü ve göz altını birde fondöten önemli