bebeğim hipp organik combiotic mama ile besleniyor. bu mama anne sütüne en yakın mama olarak biliniyor. sebebi bu mu bilmiyorum akşam 21:00’da başlayan uyku sürecimizde bebeğim 3 saatte bir uyanıp mama istiyor. 120 cc mama veriyorum, fazlasını içerse kusuyor diye
miktarı arttırmadık. az önce bir çocuk doktorunun paylaşımında gördüm 40’ı çıktıktan sonra 2-3 saatten daha uzun süre uyurlar diyordu ama biz hiç uzun uyuduğunu görmedik. yani en azından 4 saat kesintisiz uyuması gerekmez mi?
başka mamalar daha uzun süre mi tok tutuyor? biz hiç
başka mama denemediğimiz için bilmiyorum.