Doyduktan sonra bir miktarda kusmanın normal olduğunu biliyorum Ben de aptamil prosyneo kullanıyorum ilk aylarda oluyordu ama bu doyduğuna işaretti mamanın fazlasını çıkarıyordu Şimdi tam ölçü veriyorum anne sütü ek olarak ve ek gıda üçünü birden götürüyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım