Kızlar 5.5 aylık bebeğim var. 4.ayından itibaren gözle görülür şekilde kafa düzleşmesi yaşamaya başladı. Elimden geldiğince bir sağa bir sola yatırmaya çalışıyorum ama bir şekilde sırt üstü yatmayı başarıyor. Günde sayısız kez tummy time yaptırıyorum ama nefret ediyor en fazla 5 dk duruyor sonra evi yıkıyor resmen. Daha dönmeye başlamadı bebeğim. Birkaç hafta önce Kafa ölçüm merkezine götürdük onlar da 180 bin tl fiyat verdiler 😂😂 Ve en az 7-8 ay kask takması gerek dediler. Benim kızım şapka, çorap bile takmayı hiç sevmiyor yazın sıcağında hayatta kask takamaz (günde 23 saat takacakmış bi de 🥲🥲) Ne önerirsiniz ne yapmalıyım? Büyüklerimiz o dönmeye başladığında kendi kendine düzelir diyor
