Öküz bir komşumuz var bağırarak konuşur evimizde kendi çocuğu da bir buçuk ay büyük oğlumdan. Sürekli sessiz konuş diyip duruyoruz malesef. Zor oluyor, gece uykusuna geçince bebeğimin yattığı odayı ve oturduğumuz odayı kapatıp rahatça konuşuyoruz. Başka yol yok. Bağırmak zaten yok normalde de. Bunu öğrenmesi lazım her insanın.