Merhaba oğlum bir süredir sürekli yediği şeyleri yere atıyor evde de yapıyor dışarıda yapıyor yiyor yiyor sonra kalanları yere atıyor mesela akşam çay içiyoruz kuruyemiş falan yeriz o da yer hani sevdiği için saklamak da istemiyorum ama sonra dağıtmaya başlıyor her yere sıçıyor dün mesela leblebi yedik bütün etrafa leblebileri saçtı kızıyoruz anlamıyor elinden alıyoruz daha çok ağlıyor kendini yerlere atıyor hadi dedik saklayalım saklı saklı yiyelim bu seferde bizim hiç keyif yapacak zamanımız kalmıyor çünkü zaten geç uyuyan bir çocuk yani ne yapacağız şaşırdık dışarıda da beni zor durumda bırakıyor etrafı falan kirletiyor metroda mesela o an Çubuk kraker yiyor hemen geri kalanını yere atmaya başlıyor ya ne yapacağımı şaşırdım çocuğu böyle olan var mı lütfen tavsiye verin