gzkk herkese merhaba thermomix almayi dusunuyordum ancak fiyati asiri artmis arcelik marka thermogurme modeline baktim ancak cevremde hic kullanan yok vurda var midr diye sormak istedim kullananlar yorumlarini yazarsa cok sevinirim
gzkk Marianne kullanan yok sanirim:(( instagramda kullanan bi sayfaya dm attim cok memnun oldugunu soyledi hanimefendi epey yardimci oldu sagolsun alicam muhtemelen