Hamide14 Merhaba anneler, bebeğim 15 gün oldu doğalı doğduktan 10 gün sonra göz muayenesi için gitmemizi söylediler ama ben götüremedim malum ortalığın hali randevu aldım ama cesaret edemedim bu durumun aciliyeti var mı çok mu geç kalmışım?
minnosizmmm Hamide14 ben kızımı 30 günlükken goturdum yaptırdım geçen hafta yani 2. Aya kadar yapılıyor diye biliyorum yanlış olmasın ama bence arayıp sorun doktoru sebebini de anlatın
Nenvarkuzum Hamide14 Biz 2. Ay aşısında göz muanesi olduk oratalık kötü bence gitme hastaneye kendin şimdilik test edebilirsin ışık tut gözüne tepki veriyor mu tembel olsada gözleriyle takip ediyor mu seni onlara dikkat et Allah’ın izniyle bi sorun çıkmaz inşallah
Sahreyldrm Hamide14 bebeğim 3 ay 22 günlük hâlâ giturmedim 3 aya kadar götürün demişlerdi havalar kötü gitti hemde şimdi de böyle olunca götürmek istemiyorum
Bsrkoc Hamide14 2. Ay aşısına gittiğimizde bakmıştı doktor ışık tutup bakıyor yaptığı bişey de yok sanırım kayma falan var mı diye de bakıyor siz de takip edebilirsiniz bence çıkmayın dışarı
DogaLina Hamide14 bence biran önce götür. Geç kaldıgın için değil ama gidiş haatımız kötü ve önümüzdeki günlerde ne boyuta gelicez bilmiyoruz. O zaman daha kötü olursa ortalık hiç götüremezsin.
Emirasaf_e Hamide14 bana doktorum 2. Ayında gelmemi soyledi goz muayenesi icin ayni zamansa kalça cikikligi icinde çekimleri yaparz dedi özele gidiyoruz