queen14 Dün akşam markette dolaşırken üstünde 4. Aydan itibaren yazan kaşık maması ve püre gördüm aldım da bebeğim 4 aylık vericem ama tereddüt ediyorum deneyimleyen anneler varmı yada versemmi vermesemmi
PeekaBoo_ queen14 o tatlarla ek gıdaya başlarsa diğer besin gruplarını özellikle de sebzeleri kabul etmeme ihtimali yüksek ayrıca 4 ay ek gıda için çok erken
kirmizibalik_ queen14 bence 4. Ay ek gıda için erken.. benim bebeğimde şuan 4 ay 20 günlük, mama ile besleniyor, henüz ek gıdaya başlamayı düşünmüyorum
queen14 Lazziya23 ya başlamaya niyetim var ondan alayım günde 1 kez vereyim anne sütü almıyor mama alıyor ufak ufak başlayıp sonra çorbaya dönecem
ayseferide74 queen14 kendiniz evde yapsanız daha faydalı olur kavanoz mamalarda katkı maddesi var ve bi markanın yakın zamanda toplatıldıgını instigramdan gördüm haberlerde duydum
queen14 ayseferide74 6 aylık olsa gözümü kırpmam zaten ilk çocuğumdan tecrübeliyim 4 aylık ya ürünlerin üstünde de 4. Aydan itibaren yazıyodu
fatmakstk Kızım şu an 11 aylık yedinci ayından itibaren arasıra dışarıdan meyve püresi alıyorum bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım bence alıp verebilirsiniz