Lazziya23 yemek kahvaltı öğle ve ikindi kahvaltısı var. benimki 9da kalkar 9.30 gibi kahvaltısını yapar. 12de orda öğle yemeğini yer 3te de ikindi kahvaltısı yapıyorlar kek, kısır, çocukların seveceği yiyecekler oluyor genelde. Orda çoğu çocuk 1de yatıyormuş ama oğlum geç kalktığı için uyumak istemiyor 4 yaş grubuna alıp orda oyalıyorlar eve gelince 1 saat uyuyor 5 gibi sonra akşam 10.30-11gibide yatıyor geri