semadurukrky Anneler merhaba. Doğumdan sonra kalan karın kası ayrıklığını egzersizle çözebilen var mı? Çok takıyorum kafama. Tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum.
Nrkzy semadurukrky bende de var 6 yıl oluyor doğum yapalı doktora da gittim spor bir yere kadar ameliyat olman lazım dedi. bir rahatsızlığım olmadığı için yaptırmadım öyle duruyor
semadurukrky Derinmom26 yere uzanıp göbek deliğine parmaklarınızı koyuyorsunuz. Zaten ayrıklık varsa belli oluyor. Arada boşluk oluyor. Parmak hesabıyla seviyesi anlaşılıyor