kaktuscicegi_ ben herhangi sorun yaşamadım sonuçta bebeğim oturabiliyordu ayrıca kemer ayarları var oradan bebeğine uygun kemer ayarını seçebilirsin ki puset çok rahatsız bişey oto koltuğu çok konforlu bişey biz alırken danışman kesinlikle diğer markalara bakmayın adac testi olan bi marka çok memnun kalırsınız bebeğiniz dışarıyı rahatlıkla izleyebilir yüksek olduğu için demişti biz öylelikle aldık asla da pişman olmadım biz alırken hatta danışman bebeğimi içine oturttu pozisyon ayarlarını gösterdi tam yatar pozisyonu yok evet ama bence pusete göre çok çok konforlu sizde deneyin tüm kademelerini alırken bebeğinizi oturtun içine tüm kademe ayarlarına bakın hem daha rahat edersiniz aklınızda soruda kalmamış olur