balbebekannesi913_ markette arkadaşım çalıştı sürekli baskı, gece ondan önce eve gidemedi, sürekli sayim yaptı yada agirlik kaldırdı,tır boşalması gerekti koca palet indir kaldır, mağazanın kliması bozuk diye hastalandı ciğerlerini usuttu, ne resmi tatil, ne normal tatil düzgün maaş vermediler çok sorun yaşadı dayanamadı asla göründüğü gibi değil markette çalışmak, sürekli değişiyor bizim buradaki market çalışanları, tarihi geçen ürünleri birl satmaya zorluyolardi, almıyorlardi raftan satilsin diye kız en sonunda dayanamaz hale geldi bıraktı