Kızlar kızımı eylülde yarım günlüğüne kreşe vermek istiyorum. Evde çok sıkılıyor oyun oynasın sosyalleşsin diye. Ama çevremde herkes 3 sene kreşe gidecek ilk okuldan önce sıkılıyorlar falan diyorlar. 3 sene gönderip memnun yâda pişman olan var mı? Tecrübelerinize ihtiyacım var