ecemece0 Ben Gonca hanımdan memnun kalmadım açıkçası. Kızım rahatsızlanınca götürürdüm. Ateşi, halsizliği olmamasına rağmen her gittiğimde tahlil bile yapmadan antibiyotik yazdı ve ben o antibiyotikleri kullanmadan kızımı iyileştirdim çok şükür. Kullansaydım defalarca kez gereksiz bir şekilde antibiyotik kullanmış olacaktım. İlk yazdığında daha 1,5 aylıktı kızım. Başka gereksiz gördüğüm şeyler de yaptığı için bıraktım götürmedim. Sizin için faydalı olmuştur tabi onu bilemicem. Ben sadece deneyimimi paylaşmak istedim 🌸