Umayduru
Selam arkadaslar bebegim 2 aylik dogum iznim bitti yillik iznimi kullaniyorum 3 aylik oldugunda mecburen ise baslamam gerekiyor simdiden uykularim kaciyor.bakici nasil buldunuz ne kadar ucret veriyorsunuz eve kamera koydurdunuzmu?kafamda sorular 😞