tarana19 Dediğim gibi ben ilçesi olan Hozat ta yaşadım. İlçeler Pertek dışında çok soğuk. İl merkezi ve Pertek de barajdan dolayı ılıman. Bu büyük avantaj. Sosyal hayattan kastınız ve beklentiniz ne onu bilmiyorum ama eğer sinema, tiyatro gibi şeyler düşünüyorsanız onun için ilk tercih Elazığ. Arası yakın, yolu iyi. Kentte cafe çok. Spor merkezleri var bildiğim kadarıyla. Arkadaşım Munzur Üni de akademisyen o sürekli gidiyor. Ben doğasını çok seviyordum. Ovacık ilçesinde gözeler var, doğa harikası bir yer ama tabii sürekli gidip piknik yapılmaz. Yazın merkezde yüzenleri bile görebilirsiniz. Doğunun Paris’i :)) Çocuk için hiçbir bilgim yok çünkü bekardım ve ilçedeydim :)) Siz önyargılı olmazsanız emin olun el üstünde tutulursunuz. Benim hala bağım kopmadı, çok sevdiğim bir şehir.