Çok sık mama değiştiren biri olarak yorum yapmak istiyorum kendi deneyimime dayanarak tabi her bebeğin bünyesi ve kilo alımı farklı ama biz sma ile başladık bir süre idare ettik fakat kusmaya başladı sonra haberler vs derken aptamil önerildi bana mı denk geldi bilmiyorum ama tortu oluyordu sürekli hipp denedik aynı şekilde tortu oldu tabii bu esnada anne sütüyle destekliyordum Bebelac gold da aynı şekilde tortu oldu içimi en rahat ve bebeğimin en sevdiği mama Bebelac oldu gaz vs hiçbir sorun yaşamadık zaten doğru mamayı bulana dek ek gıdaya geçmeye başladık artık ama Bebelac bebeğimi hiç rahatsız etmedi🫶🏻