Kızım 9 aylık geceleri şükür bir sorunumuz yok max 2 kez kalkıyor beslenip geri uyuyor ama gündüz beni zorluyor normalde 2 uyku yapması gerekirken biz bazen 4 yapıyoruz çünkü çok kısa uyuyor kademe kademe 3 e indirip ardına 2 ye indirmeye çalışıyorum zorlanıyorum bugün 10:30 da yatırdım saat 12:30 oldu hâlâ uyuyor normalde kısa kısa uyuyan bebeğim 2 saat oldu uyanmadı nasıl düzene koycağım yardım lütfen
Bir de ne kadar uyursa uyusun sürekli ufalanıyor sabah kalkar kalkmaz bile