Merhaba güzel anneler kızım 3 yaşına girdi 1 yaşına kadar d vitamini 2 yaşında bir ara demir takviyesi kullandım sonra bıraktım . Balık yağına başlamayı düşünüyorum bunla beraber başka takviye önerileriniz nelerdir . Acıktığında falan söylüyor yiyor ama genel olarak zayıf bir çocuk o kadarda çok iştahlı diyemeyeceğim balık ve et türü pek yemiyor belki iştah olarak da iyi gelebilecek birşeyler varsa tavsiyelerinizi bekliyorum