herkusunetiyenmezz aynı şeyi yaşıyoruz suan. İmmunoloji doktoru asi yapilabilir şeklinde bir rapor yazdı. Sağlık ocağıyla da konuştum yapacaklar bugün. 1-2 saat gözetim altında tutacaklarini, acil bir durumda ilk müdahaleyi kendilerinin yapıp hastaneye sevk edeceklerini söylediler. Hastane kabul etmiyormuş tahlillerde çıkmadığı için. Ciddi bir risk olsa ne doktor ne sağlık ocağı bu riski alırdı diye düşünüyorum. O yüzden yaptıracağım. Aşı önemli değil diyorlar da, kızamık kabakulak kizamikcik aşısı bu, eğer izole edebilirim çoklukla çocukla temasta bulunmaz diyorsaniz yine risk dusuktur. Ama küçücük çocuğu kızamık edip de o zulm edilmez çocuğa. Önemli bir asi olmasa sağlık bakanlığı bunu aşı takvimine eklemezdi.