momica armuttan 6 ay önce bi abla geldi başta cok iyiydi ama sürekli bu ücrete dahil değil şu ekstraya girer bu ekstraya girer yok armut bizim paramızdan çok kesiyor vs vs konuştu durdu dolap içlerini yapmak için ekstra para aldı sonradan öğrendim ki yaptığı yasakmış zaten şikayet ettim dolap içlerinede hiç girmemiş gibiydi temizliğinize hiç beğenmedim küçücük evim var zaten saatinden erken bitirdi gideyim mi kızım bekliyor dedi kıyamadım git dedim ama banyo sapsarı kalmış hiç temizlememiş nerdeyse erken gitmek için sallamış hep. Ama denk geldiğiniz kişiye göre değişir bence hzmet