Kızlar doğum yapalı 13 ay oldu 1 yıldır makat çatlağım var iyilestiremedim bı düzeliyor gibi oluyor kabız olduğum zaman tekrarlıyor çok ağrım oluyor artık sıkıldım bu durumdan ne yapmalıyım bilmiyorum ilaç vs kullandım etki etmedi ameliyat yada botoks önerdi doktor ne yapmalıyım bilmiyorum ne yapayım bu durumda olup ta bı şey yapan var mı?