Geçen sene sol tarafında böyle koldan boydan boya bir ağrı vardı bir ay devam etti sonra geçti diye ben bunu umursamadım küçük Bebeğim de vardı hani hastaneler uzak açıkçası pek umursamadım son 2 haftadır tam kalp hizan’dan sırtıma vuran bir ağrı var oradan bazen dirseğimi bazen parmak uçlarıma bazen de boynuma vuruyor ağrı buradaki doktora gittim ekg çekildi kalbinle alakalı bir sorun yok göğüse git dedi acaba kart mı göğüs mü yani bu ara sinir sıkışmasından da şüpheleniyorum çünkü sol dirisiyim Her gün düzenli ağrıyor ve bugün ilk kez parmaklarım da hafif bir karıncalanma oldu göğsüyle veya Kalbi ile olur sinir sıkışması yaşayan olur belirtileriniz neydi