merryem Hanımlar merhaba sadece 2 saat giydiğim güzel bir takımı sarmak istiyorum Ghisa markasına ait ceket ve etek yeğenimin düğününde giymiştim dolapta fazladan yer tutmasın diye satıyorum üzerime olmadığı için 40 beden