mombabe evet önce kendinin tamamlamasını bekliyorum. Sizin aylarınızda yoktu ama son 1 aydır kendisi tekrardan düzeltmeye çalışıyor kelimeleri ve cümleleri. Önce bekleyip ona zaman tanıyorum sonra düzeltiyorum. Düzeltiyormuş gibi değilde sohbet havasında tekrarlıyorum. Her sorduğuna doğru cevabı vermeye çalışıyorum. Mesela bugün barbunya yemeği vardı aaa nohut nohut dedi evet diyip geçmedim; hayır o barbunya yemeği diye bi kaç kez söyledim. Ve ona sürekli sorular soruyorum, uyumadan önce günün tamamını anlatıyorum kısa cümlelerle. Bugün parka gittik dmi annecim, parkta hangi arkadaşların vardı? Parkta salıncağa bindin mi? Gibi sohbet ediyorum.